اخبار

برپایی نمایشگاه کتاب توسط کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان نمایشگاه کتاب را در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نمایشگاه با تخفیف در فروش، صبح‌ها و عصرها آماده بازدید اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان است.

در همین رابطه با امیر حسنوند، دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان گفت‌وگو کردیم.

وی، توضیح داد: «کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان در دوران پس از کرونا، فعالیت‌های چشم‌گیری داشته و توانسته است اثراث فرهنگی مثبتی بر روی دانشجویان داشته باشد».

حسنوند، تشریح کرد: «در نمایشگاه، عناوین مختلفی همچون شعر، رمان، تاریخ و … ارائه شده است و برخی کتاب‌ها نیز به زبان اصلی هستند».

دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان افزود: «کمک به تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح دانشجویان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است».

امیر حسنوند، اظهار داشت: «ما باید تلاش کنیم با تقویت و گسترش چنین فعالیت‌هایی، یاری‌گر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر فرهنگی و اجتماعی باشیم».

دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان، بیان کرد: «با تقویت فرهنگ کتابخوانی، انسان می‌تواند آموزه‌های جدید برای زندگی، بیاموزد و امروزش نسبت به دیروزش، بهتر باشد».

حسنوند تصریح کرد: «کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان با کمک معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه توانسته است به یک جایگاه خوب در سطح دانشجویان دانشگاه لرستان برسد».

وی افزود: «نمایشگاه مذکور تا روز یکشنبه، 20 اسفندماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برپاست».

امیر حسنوند، بیان کرد: «با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف‌های 40 تا 50 درصدی، به فروش می‌رسند که این تخفیف، شامل اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان می‌شود».

گفتنی است کانون‌های دانشجویی فرهنگی، هنری دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰
۱۱۰ بازدید